Національно-патріотичне виховання у школі (ПРЕЗЕНТАЦІЯ)

ВІДЕОМАТЕРІАЛИ:

1.Це наше і це твоє.Мультфільми «Це наше і це твоє» розповідають цікаві факти про Україну та надбання, що в нас є: найбільший у світі літак Мрія, найродючіші землі, найвідоміша різдвяна мелодія Щедрик, найдовший у світі музичний інструмент трембіта - це все наше.

http://plus-plus.tv/dyvys/programy/programs/ce-nashe-i-ce-tvoye-356861.html

2.Революція гідності.Спецпроект ICTV. Документально-публіцистичний фільм, в якому зображені події в Україні з 29 листопада 2013 року до 22 лютого 2014 року.

https://www.youtube.com/watch?v=qukYAlUHX6k

3. Фільм«Жіночі обличчя революції». Це розповідь про жінок революції Гідності. Вони не знайомі між собою, проте всіх їх об'єднує любов. До сина, до коханого, до своєї Батьківщини.

https://www.youtube.com/watch?v=bzgEE8i360g

4. Фільм«На лінії вогню». Сергій Якименко присвятив свій фільм українським військовим, які захищають рідну землю. Кадри цієї стрічки відобразили війну такою, яка вона є, без прикрас.

https://www.youtube.com/watch?v=tRP2NnnYHB0

5.«Герої не вмирають». Відео присвячено бійцю Національної гвардії України - Шпаку Ігорю.

https://www.youtube.com/watch?v=kfEe1gSEjS8

Включившись до процесу відродження національної системи виховання, головною метою колективу ЗОШ №7 є передача молодому поколінню соціального досвіду, багатства духовної культури народу, його соціального досвіду, його національної ментальності, своєрідності, світобачення і на цій основі – формування особистих рис громадянина України: духовності, моральна, правова, трудова, екологічна, художньо – естетична та релігійна культура, розвиток індивідуальних здібностей і талантів учня.

Сьогодні виховання громадянина – патріота – цілеспрямований, систематичний, регульований процес, мета якого – утвердження свідомості нації, народу, етнічної культури, мовної єдності, кращих рис характеру громадянина України.

В основі виховного процесу школи лежить система виховних відносин, що забезпечує взаємодію педагогів, батьків та учнів згідно з суспільно заданими цілями виховання – розквіт духовної сутності людини, яка має стати висококваліфікованим спеціалістом, займати чіткі національні, загальногосподарські позиції, бути активною у громадському житті, відповідальною за моральне становлення себе як особистості.

Реалізуючи концепцію освіти, як процес розвитку творчої особистості, педагогічний колектив постійно веде пошук нових педагогічних технологій, що сприяють формуванню середовища, яке розвиває, навчає та виховує. Анкетування, соціологічні опитування, індивідуальні бесіди дають змогу вивчати рівень вихованності, потреб, інтересів кожного учня.

Пріоритетним напрямком організаційно-педагогічної діяльності є індивідуальний підхід у вихованні особистості учнів, стимулювання їхніх внутрішніх сил до саморозвитку і самовиховання, що знайшло своє відображення в планах організаційно-виховної роботи всіх структурних підрозділів школи.

Значна увага педагогічним колективом приділяється виконанню Національної програми патріотичного виховання молоді, розвитку життєво-активної позиції громадянина України.

Головне завдання виховної діяльності - створення умов для активної життєвої позиції учнів, громадянського самовираження і самореалізації, максимального задоволення потреб учнів в інтелектуальному, культурному і моральному розвитку.

Напрями роботи школи з патріотичного виховання учнів
  • формування патріотизму, відповідальності за долю нації, держави;
  • виховання розуміння високої цінності українського громадянства, внутрішньої потреби бути громадянином України;
  • формування поваги до Конституції України, державної символіки: Герба, прапора, Гімну України.
  • збереження і продовження українських культурно-історичних традицій;
  • виховання шанобливого ставлення до рідних святинь, української мови, історії;
  • формування національної свідомості, людської гідності, любові до рідної землі, родини, народу;
  • формування соціальної активності;
  • виховання правової культури особистості;
  • формування й розвиток духовно-моральних і загальнолюдських цінностей;
  • формування вучнів потреби до праці як першої життєвої необхідності, високої цінності й головного способу досягнення життєвого успіху
  • сприяння розвитку фізичного, психічного та духовного здоров’я, задоволення естетичних та культурних потреб особистості;
  • виховання здатності протидіяти проявам аморальності, правопорушень, бездуховності, антигромадській діяльності.
Кiлькiсть переглядiв: 1171

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.